fbpx

Gestionarea reclamațiilor de client

Grup Țintă

Ingineri calitate client, ingineri de process, mentenanță, producție

Tematică

Analiza cerințelor specifice de client pentru gestionarea reclamațiilor

Definirea procesului de gestionare a reclamațiilor

Abordarea portalului de client

Descrierea instrumentelor specifice pentru :

• definirea problemei (ex. Este/Nu este)

• analiza și confirmarea cauzei rădăcină. (ex. 5 De ce ?, Ishikawa)

Implementarea acțiunilor corective/ preventive și confirmarea eficacității

Comunicarea cu clientul

Studii de caz

Aplicarea metodologiei și a instrumentelor de analiză în cazuri specifice

Pe tot parcursul cursului, performanța fiecărui cursant este evaluată în funcție de sarcini, discuții, prezentări, contribuții personale, gestionarea optimă a timpului și punctualitate.

Durată

2 zile

Certificate

Certificat de absolvire TÜV Thüringen Karpat

Opțional - Certificat TÜV Thüringen e.V. Germania (50 euro + TVA)

Investiție

250 euro
*prețul afișat nu conține TVA

Înscriere

Înscrierile se pot transmite direct pe training@tuvkarpat.ro

Reducere*

Organizațiile certificate TÜV Thüringen e.V. Germania - 20% discount

Pentru trei sau mai multe persoane din aceeași organizație – 15% discount

Pentru două persoane din aceeași organizație sau pentru o participare anterioară la un curs TÜV Thüringen Karpat - 10% discount

Ofertele nu sunt cumulative. Reducerile se aplică individual persoanelor fizice sau juridice. Pentru un grup mai mare de participanți se va face o ofertă personalizată.

Recomandări cursuri