Tratarea reclamațiilor clienților: 8D, A3 sau PDCA

Grup Țintă

Inginerii/tehnicienii din departamentele de producție, calitate, aprovizionare/logistică, mentenanță implicați în analiza reclamațiilor de la clienți.

Auditorii interni, Auditorii de secundă parte, responsabilii de calitate furnizori implicați în gestionarea reclamațiilor către furnizori.

Tematică

Explicarea diferitelor concepte specifice: Vocea Clientului, Rezolvarea problemei, Satisfacția Clientului.

Identificarea corectă a situațiilor care necesită utilizarea uneia dintre metodele standardizate menționate.

Prezentarea metodelor standardizate de tratare a reclamațiilor: 8D, A3 si PDCA.

Prezentarea a celor mai utilizate metode și instrumente de identificare a cauzei rădăcină a problemelor.

Explicarea importanței abordării Rezolvării problemei în mod structurat.

Durată

2 zile

Certificate

Certificat de absolvire TÜVKarpat

Opțional - Certificat TÜV Thüringen e.V. Germania (50 euro + TVA)

Investiție

200 euro + TVA

Înscriere

Înscrierile se pot transmite direct pe training@tuvkarpat.ro

Reducere*

Organizațiile certificate TÜV Thüringen e.V. Germania - 20% discount

Pentru trei sau mai multe persoane din aceeași organizație – 15% discount

Pentru două persoane din aceeași organizație sau pentru o participare anterioară la un curs TÜVKarpat - 10% discount.

Ofertele nu sunt cumulative. Reducerile se aplică individual persoanelor fizice sau juridice. Pentru un grup mai mare de participanți se va face o ofertă personalizată.

ianuarie 2023
No event found!