fbpx

Calitatea serviciilor

Prin certificarea calității serviciilor obțineți din partea unei organizații independente confirmarea faptului că ați implementat un sistem de management al serviciilor funcțional, cu scopul satisfacției maxime a clienților. Prin aceasta dovediți că idea de ‘service’ în sine nu numai ca o promiteți organizației, angajaților și clienților dumneavoastră, ci o și puneți în practică. În plus poate fi cladită imaginea pozitivă a organizației și cercul clienților potențiali poate fi lărgit. Certificarea calității serviciilor oferă deci o îmbunătățire a întregii poziționări față de concurența organizației.

Sumar:

  • Angajamentul pentru servicii este cerut tuturor organizațiilor, dar este respectat de către puține organizații
  • Prezentarea propriilor puncte tari spre exterior este un avantaj concurențial pentru organizație
  • Poziție îmbunătățită pe piață și posibilitatea cuceririi de noi segmente de piață datorită sigiliului TÜV Thüringen
  • Verificare specială de către auditori instruiți din branșa serviciilor, care examinează transparent și structurat organizația dumneavoastră

Subiecte importante:

  • Definirea calității serviciilor
  • Procese orientate către client
  • Evaluarea satisfacției clientului
  • Managementul reclamațiilor
  • Trasabilitate
  • Satisfacția angajaților
  • Comunicarea internă
  • Obiectivele calității serviciilor și măsurarea acestora

Avantaje:

  • Confirmare independentă de către o organizație externă a faptului că angajamentul pentru servicii a fost asimilat în organizația dumneavoastră
  • Efect de marketing prin transparența atributelor sale și astfel o mai bună comparabilitate a organizațiilor în cadrul branșei de care aparțin
  • Diferențierea de concurență
  • Determinarea potențialului de îmbunătățire
  • Creșterea credibilității datorită mărcii „TÜV“
  • Întărirea încrederii clientului
  • Impuls motivațional pentru angajații dumneavoastră

Grup țintă:

  • Toți prestatorii de servicii cu pretenții deosebite
  • Organizații cu focalizare pe orientarea către client
  • Prestatori de servicii și organizații care vor să se dezvolte continuu