Branșa hotelieră traiește din așteptările oaspeților față de serviciile oferite și solicită îmbunătățire continuă pentru a satisface toate cerințele clienților. In acest sens este importantă implementarea corecta a premizelor serviciilor și realizarea acestor servicii. Vă oferim certificarea calității serviciilor și igienei în hotelul dumneavoastră, oferta individuală adaptată la organizația dumneavoastră. Baza certificării o constituie calitate serviciilor în Room Divisions și în domeniul Food & Beverage. Alte domenii pot fi integrate la cerere.
Sumar:
Verificare specială de către auditori instruiți din domeniul sferei serviciilor hoteliere, care examinează organizația dumneavoastră transparent și structurat
Compartimentele hotelului sunt verificate și evaluate de către un auditor independent
În baza unei liste de verificare pe care auditorul o utilizează în timpul verificării poate fi garantată o prelucrare subiectivă
Sigiliul înmânat transmite oaspetelui sentimentul bun de a fi ales un hotel corespunzător
Calitatea serviciilor în diferitele departamente ale hotelului:
Avantaje:
Grup țintă:
Compania
Protecția datelor
Servicii
TÜV Thüringen Karpat 2024 @ All rights reserved