Calitatea serviciilor și igienei în hotel

Branșa hotelieră traiește din așteptările oaspeților față de serviciile oferite și solicită îmbunătățire continuă pentru a satisface toate cerințele clienților. In acest sens este importantă implementarea corecta a premizelor serviciilor și realizarea acestor servicii. Vă oferim certificarea calității serviciilor și igienei în hotelul dumneavoastră, oferta individuală adaptată la organizația dumneavoastră. Baza certificării o constituie calitate serviciilor în Room Divisions și în domeniul Food & Beverage. Alte domenii pot fi integrate la cerere.

Sumar:

Verificare specială de către auditori instruiți din domeniul sferei serviciilor hoteliere, care examinează organizația dumneavoastră transparent și structurat

Compartimentele hotelului sunt verificate și evaluate de către un auditor independent

In baza unei liste de verificare pe care auditorul o utilizează în timpul verificării poate fi garantată o prelucrare subiectivă

Sigiliul înmânat transmite oaspetelui sentimentul bun de a fi ales un hotel corespunzator

Calitatea serviciilor în diferitele departamente ale hotelului:

  • Primire și recepție
  • Camerele de hotel
  • Housekeeping
  • Structura ofertei
  • Spații pentru conferințe
  • Food and Beverage
  • Igiena în bucatarie
  • Servicii wellness și beauty
  • Auditare specifică grupurilor tință (seniori, persoane cu dizabilități sau oameni de afaceri)

Avantaje:

  • Ajutor pentru determinarea nevoilor clienților
  • Sprijină transpunerea corectă a prestării serviciului
  • Control independent al realizării și calității serviciului
  • Se scot în evidență puncte tari ale organizației precum și potențialul de îmbunătățire
  • Departajare de concurență
  • Optimizarea managementului riscului în departamente

Grup țintă:

  • Hoteluri pentru concedii
  • Hoteluri pentru familii
  • Hoteluri pentru conferințe
  • Hoteluri pentru business
  • Hoteluri de oraș
  • Hoteluri pentru seniori