hotel

Calitatea serviciilor și igienei în hotel; Calitate verificată pentru branșa hotelieră

Capacități excedentare, mai puțini oaspeți din străinătate și nevoia imperioasă de economisire la deplasările în interes de serviciu, noile tendințe din segmentul low budget, toate ingreunează obținerea unor rezultate economice rezonabile.

În această situație doar un management al calității inventiv  și orientat spre obiective poate ajuta la detașarea față de concurență.

Know-how-ul nostru pentru  caștigul dvs.

Branșa hotelieră traiește din așteptarile oaspeților referitoare la servicii și cere îmbunătățire continuă pentru a satisface toate cerințele clienților. Importante sunt în acest sens  îndeplinirea tuturor condițiilor preliminare necesare prestării serviciului și realizarea propriu-zisă a serviciului în hotelul dvs. Noi vă oferim certificarea calității serviciului și igienei din hotelul dumneavoastră, adaptată individual la organizația dumneavoastră.

La baza certificării stau calitatea serviciilor din Room Divisions și din domeniul Food & Beverage.

Alte domenii pot fi integrate la cerere.

Generalități

Verificare specială de către auditori cu pregătire profesioanlă în domeniul serviciilor și domeniul hotelier, care vor examina organizația dumneavoastră transparent și structurat.

Compartimentele hotelului vor fi verificate și evaluate de către un auditor independent.

În baza unei liste de verificare, pe care auditorul trebuie să o aplice în timpul auditului, poate fi garantată o prelucrare obiectivă.

Sigiliul înmânat transmite oaspetelui sentimentul plăcut de a fi ales hotelul potrivit.

Avantaje

  • Ajutor pentru determinarea nevoilor clienților
  • Sprijină implementarea corectă a furnizării de servicii
  • Control independent al realizării și calității serviciilor
  • Sunt scoase în evidență punctele tari și potențialele de îmbunătățire ale organizației
  • Detașare de concurență
  • Optimizarea managementului riscului în activitate