Calitatea Serviciilor

Prin certificarea calitatii serviciilor obtineti din partea unei organizatii independente confirmarea faptului ca ati implementat un sistem de management al serviciilor functional, cu scopul satisfactiei maxime a clientilor. Prin aceasta dovediti ca idea de ‘service’ in sine nu numai ca o promiteti organizatiei, angajatilor si clientilor dumneavoastra, ci o si puneti in practica. In plus poate fi cladita imaginea pozitiva a organizatiei si cercul clientilor potentiali poate fi largit. Certificarea calitatii serviciilor ofera deci o imbunatatire a intregii pozitionari fata de concurenta a organizatiei.

Sumar

  • Angajamentul pentru servicii este cerut tuturor organizatiilor, dar este respectat de catre putine organizatii
  • Prezentarea propriilor puncte tari spre exterior este un avantaj concurential pentru organizatie
  • Pozitie imbunatatita pe piata si posibilitatea cuceririi de noi segmente de piata datorita sigiliului TÜV Thüringen
  • Verificare speciala de catre auditori instruiti din bransa serviciilor, care examineaza transparent si structurat organizatia dumneavoastra

Subiecte importante

  • Definirea calitatii serviciilor
  • Procese orientate catre client
  • Evaluarea satisfactiei clientului
  • Managementul reclamatiilor
  • Trasabilitate
  • Satisfactia angajatilor
  • Comunicarea interna
  • Obiectivele calitatii serviciilor si masurarea acestora

Avantaje

  • Confirmare independenta de catre o organizatie externa a faptului ca angajamentul pentru servicii a fost asimilat in organizatia dumneavoastra.
  • Efect de marketing prin transparenta atributelor sale si astfel o mai buna comparabilitate a organizatiilor in cadrul bransei de care apartin
  • Diferentierea de concurenta
  • Determinarea potentialului de imbunatatire
  • Cresterea credibilitatii datorita marcii „TÜV“
  • Intarirea increderii clientului
  • Impuls motivational pentru angajatii dumneavoastra

Grupe tinta

  • Toti prestatorii de servicii cu pretentii deosebite
  • Organizatii cu focalizare pe orientarea catre client
  • Prestatori de servicii si organizatii care vor sa se dezvolte continuu

Pentru a obtine certificare TUV Karpat:

Pentru mai multe informatii:

Contactati-ne!

Pentru a va inscrie la cursurile TUVKarpat:

Aboneaza-te la newsletter!

Te asiguram ca nu trimitem mesaje spam!
Te tinem la curent doar cu informatii care te intereseaza!