Înscrie-te acum, evenimentul începe în:
Zile
Ore
Minute
Secunde
Evenimentul a expirat
WEBINAR GRATUIT
“Nu vă udați buruienile!” – Harvey MacKay
În loc să hrănești idei sau procese rele, apucă-le de rădăcină și scoate-le afară!
75% din procesele unei companii nu aduc valoare…..iar identificarea, îmbunătățirea sau eliminarea lor reduc cu 80% procesele neperformante.
Descoperă care sunt cele mai recomandate metode de eliminare a risipei în majoritatea industriilor.
Eliminarea risipei - 25 metode aplicabile
Webinarul propune o altă perspectivă pentru conceptul “Eliminarea risipei”, o abordare complexă, de la teorie la practică.
Pentru a-ți transmite Diploma de participare la webinar, asigură-te că ai completat datele de identificare corect și complet.
Te invităm să îl cunoști pe expertul nostru, care îți va împărtăși informații valoroase și exemple concrete de bune practici din peste 20 de industrii, dacă ești interesat de:
- Înțelegerea conceptului de eliminarea a risipei
- Indentificarea și implementarea strategiilor de eliminare a acesteia în afacerea ta sau în sectorul tău de activitate
- Identificarea acelor activități care nu aduc valoare, prin aplicarea metodologiei LEAN
- Maparea proceselor din organizația ta – mai pe românește…Value Stream Mapping 🙂
Care departament din compania ta înregistrează cea mai mare risipă?
HR? Producția? Marketing? Vânzările? Conta? Calitate? IT? Logistică?
Este clar că eliminarea risipei este un aspect crucial al oricărei afaceri și este important pentru o companie să identifice și să elimine constant zonele de risipă pentru a-și îmbunătăți performanța generală și succesul financiar.
Hai să vezi un Top 10 Departamente în care se poate înregistra cea mai mare risipă!
… dar și exemple de KPI-uri care pot fi folosite de acestea în monitorizarea și eliminarea risipei.
De ce să participi?
“Pentru că 75% din procesele unei companii nu aduc valoare”…
iar identificarea, îmbunătățirea sau eliminarea lor reduc cu 80% procesele neperformante. Eliminarea risipei este un concept important în gestionarea afacerilor într-un mediu instabil și complex și poate fi abordat de către toate segmentele industriei.“Risipa este un lux pe care nu ni-l putem permite”- Warren Buffett
Risipa este un aspect important al afacerilor și poate avea un impact semnificativ asupra succesului sau eșecului unei companii.“Cel mai periculos tip de risipă este risipa pe care nu o recunoaștem” – Shigeo Shingo
Eliminarea pierderilor nu este un eveniment unic. Indiferent dacă o companie are cultură “LEAN” sau nu, eliminarea risipei trebuie să fie o componentă cheie într-o creștere de succes. Dacă un proces nu e optim, atunci trebuie îmbunătățit. Pierderile trebuie identificate în mod constant pentru a fi eliminate în mod constant, iar clientul trebuie să fie o parte semnificativă a filosofiei “LEAN”.Ce vei afla?
- 8 risipe
- 6 tipuri de abordare preventivă
- 25 metode de eliminare a risipei
- Top 10 Departamente “risipitoare”
- Exemple concrete din peste 20 de industrii
Atunci când o companie reușeste să își optimizeze procesele și să reducă risipa poate obține o serie de avantaje, inclusiv o mai mare rentabilitate, o poziție mai puternică pe piață și o imagine mai bună în ochii părților interesate.
Și dacă ești suficient de inspirat, poți transforma ceva negativ în ceva pozitiv.
Te așteptăm la webinarul nostru!
Gazda ta:

Dorin HERBAN
Competențe:
- Proiecte de implementare a Culturii de Bază Kaizen
- Identificare și eliminare pierderi
- Metode de rezolvare a problemelor, 5S, Management Vizual, Standardizare
- Aplicarea Tehnicilor Kaizen avansate în proiecte de îmbunătățire: VSD, TPM, TQM, 6 Sigma
- Optimizare procese/ îmbunătățire continuă
- Auditul sistemelor de management
23 martie 2023, ora 10:00
Durata: 120 min
Format: Online
Pentru a-ți transmite Diploma de participare la webinar, asigură-te că ai completat datele de identificare corect și complet.
A apărut o eroare.
Mulțumim că ai folosit platforma noastră de înregistrare TÜV KARPAT Te rugăm să îti verifici adresa de e-mail pentru confirmarea înregistrării. Rețineți că, din cauza filtrelor anti-spam ale furnizorului dvs. de e-mail, acest mesaj ar putea fi plasat în folderul spam. Vă rugăm să verificați și acolo în cazul în care nu ați primit mesajul de confirmare în decurs de câteva minute.