fbpx

Manager pentru sistemul de management al calitatii in domeniul hotelier

In trecut, serviciul prestat „cu un zambet” era considerat suficient pentru a satisface clientul. In zilele noastre acest aspect este insuficient pentru acelasi scop. Garantarea unui serviciu de calitate presupune o abordare mai complexa, care include aspecte legate de calitate din faza de proiectare a serviciului si pana in cea de livrare catre client. De asemenea, certificarea TUV pentru serviciile hoteliere este o verificare speciala de catre auditori recunoscuti TÜV Thüringen Germania, cu pregatire profesioanala in domeniul serviciilor si domeniul hotelier, care vor examina organizatia dumneavoastra transparent si structurat. Avantaje: cresterea calitatii serviciilor si a increderii in acestea, a firmelor de turism si a turistilor straini si autohtoni. Compartimentele hotelului vor fi verificate si evaluate de catre un auditor independent in baza unei liste de verificare.

Grup tinta

  • Managerii hotelurilor
  • Personalul receptiei, administrativ, de curatenie
  • Personalul care deserveste cluburile, barurile, restaurantele
  • Orice persoana angajata/ interesata/ implicata in serviciile hoteliere si din industria ospitalitatii

Tematica

  • Scurt istoric al calitatii; de la calitatea traditionala la conceptul modern al calitatii; calitatea produselor si a serviciilor
  • Vocabularul calitatii: terminologie, explicatii, aplicabilitate in domenii distincte de activitate
  • Management calitatii in industria ospitalitatii. Prezentarea cerintelor Ordinului 510. Liste de verificare cerinte
  • Marca „Q” si echivalenta cu cerintele sistemului de management al calitatii in locatiile turistice
  • Standarde din domeniul industriei ospitalitatii: turism, ecoturism, produse ecoturistice. Cerinte, aplicabilitate, conformitate – neconformitate. Corectii. Actiuni corective. Actiuni preventive. Imbunatatirea
  • Factorii comunicarii cu succes, limbaj, metalimbaj, comunicarea verbala si non-verbala, paraverbala, mod de prezentare
  • Comunicare si leadership: procesul de comunicare – definitii, tipologie de comunicare organizationala, avantaje si dezavantaje, obstacole, dificultati si modul de depasire a acestora
  • Feed-back-ul comunicarii: tipuri de feed-back, transmitere, receptionare, efecte, concluzii
  • Bariere in comunicare: tipuri, mod de depasire, eficienta; cum sa ai un discurs eficient
  • Testarea finala (teoretica: test grila si practica: studii de caz)

Durata

3 zile

Certificate

  • Certificat de absolvire TUVKarpat
  • Optional Certificat TUV Thuringen e.V. Germania (50 euro + TVA)

Investitie

200 euro + TVA

Inscriere

Talonul de participare se trimite scanat pe adresa: training@tuvkarpat.ro sau prin fax la numarul 031 8153702

Reduceri

  • Preturile mentionate nu includ TVA. Plata se face in lei la cursul BNR din ziua platii
  • Organizatiile certificate TUV Thuringen e.V. Germania  –  20% discount
  • Pentru patru sau mai multe persoane din aceeasi organizatie – 15% discount
  • Pentru doua persoane din aceeasi organizatie sau pentru o participare anterioara la un curs TUVKarpat  – 10% discount

Locul desfasurarii: Online si Sediul TUVKarpat – Bucuresti, Bd. Octavian Goga nr.2, Tronson 3, Et.5 , Cam.7, sector 3 (Camera de Comert si Industrie a Romaniei).

decembrie 2022
No event found!
[]
1 Step 1
Numele si Prenume
Telefon
help
Nume Firma
edit
Alte Observatii
0 /
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

Abonează-te la Newsletter


This will close in 20 seconds