Obiecții și reclamații

În cazul în care facem o greșeală sau sunteți nemulțumit de un serviciu, vă rugăm să ne anunțați. Trimiteți-ne un e-mail sau dați-ne un telefon. Procesăm reclamațiile și sugestiile dumneavoastră în mod consecvent, în conformitate cu procedura noastră stabilită:

  • Procesăm obiecțiile și plângerile sau chiar sfaturile dumneavoastră în mod consecvent și imparțial.
  • La primirea plângerii sau a obiecției dumneavoastră, veți primi o confirmare de primire în cel mai scurt timp.
  • Tratăm toate informațiile ca fiind strict confidențiale.

Pentru a procesa obiecțiile și reclamațiile, se colectează și se verifică informațiile pentru a determina cauzele și pentru a lua măsuri corective și de remediere adecvate. În cadrul acestui proces, se evaluează, de asemenea, rezultatele unor apeluri sau plângeri similare anterioare, pentru a identifica și corecta orice erori sistematice existente. În cazul în care procesul de procesare durează puțin mai mult, vă vom trimite informații intermediare. După procesarea finală adecvată a obiecției sau a plângerii, veți primi o scrisoare de răspuns.