Înscrie-te acum, evenimentul începe în:
WEBINAR GRATUIT
“Oamenii uită adesea ce ai spus sau ce ai făcut, dar nu uită cum i-ai făcut să se simtă“
– Maya Angelo
Descoperă de ce comunicarea este ingredient esențial în companie.
Comunicarea interdepartamentală
Vino să afli de ce procesele determină regulile de comunicare!
Pentru a-ți transmite Diploma de participare la webinar, asigură-te că ai completat datele de identificare corect și complet.
Fie că ești din HR, Producție, Marketing, Sales, Contabilitate, Calitate, Inginerie, IT, Logistică, Statistică...
Vino să afli de la expertul nostru ce urmărește un Auditor în departamentul tău legat de
cerința 7.4 !
Îți sună cunoscut?
👎 Echipa de profesionisti excepționali! Rezultatul colectiv eșuat
👎 Departamentele versus „triburi izolate” care lucrează într-o lume paralelă
👎 Colegii versus un cocktail ciudat de „esențe” care nu se înțeleg între ele
👎 Nouă nu ne lipsește comunicarea, ne lipsește doar feedback-ul
👎 Problema asta cu comunicarea, e așa..ceva generic, ba chiar suprautilizat…e ca atunci când vorbim de stres…hai, domne’….toată lumea se plânge de stres
👎 Kind reminder 😉
Te invităm la webinar să afli interpretarea completă a cerinței 7.4 din “ISO” și rolul său stategic în comunicare.
Hai la webinar să afli:
Obiectivele SMART în comunicare
Metode de a implementa corect “cerința de comunicare” în documentația proceselor
Metode de schimbare a “pălăriilor” în trecerea de la un rol la altul în cadrul activităților de zi cu zi
Bariere în comunicare
Îmbunătățirea abilităților de comunicare
Utilizarea eficientă a instrumentelor de comunicare
Cum întăresc standardele “ISO” necesitatea comunicării în industrie
Problem solving = echipe multifuncționale
Managerul de calitate/ Auditorul și comunicarea
În era complexității și a schimbărilor rapide când toată lumea vrea să fie ascultată,
45%
dintre colegii tăi cred că tăcerea e de aur, însă…
“În munca în echipă, tăcerea nu este de aur. Este mortală.”
– M. Sanborn
Știai că?
94%
dintre manageri susțin că lipsa comunicării eficace, este principala cauză a eșecurilor la locul de muncă
86%
dintre angajați se confruntă cu probleme de comunicare la locul de muncă
33% dintre profesioniști sunt de acord că, în ultimii ani, comunicarea a devenit mai dificilă
66% dintre middle manageri au spus că au resimțit stres din cauza unei comunicări neclare
25% productivitate crescută în echipele care comunică eficient
Noi credem că,
Nu înveți prea multe ascultându-te doar pe tine vorbind.
Eficacitatea comunicării nu este definită de comunicare, ci de răspuns.
– Milton H. Erickson
Dacă și tu crezi că ți-ai putea reduce costurile prin îmbunătățirea comunicării în companie te așteptăm la webinar!
Gazda ta:
GABRIELA HLEBA
Expert în Managementul Calității – licențiat în comunicare
Experiență vastă în industria automotive, în special în domeniul calității, auditului și formării.
Colaborări excelente cu departamentele interfuncționale pentru a asigura o comunicare impecabilă, precum și abilități excelente de management în medii multiculturale.
22 februarie 2024, ora 10:00
Durata: 120 min
Format: Online