Înscrie-te acum, evenimentul începe în:

Zile
Ore
Minute
Secunde
Evenimentul a expirat

WEBINAR GRATUIT

Comunicare/Conectare/ interdepartamentala. Iubeste-ti aproapele!

Cei 5C

“Indiferent cat de mult poți să muncesti, indiferent cat de plină de angajamente este personalitatea ta, nu vei ajunge foarte departe dacă nu te poți conecta cu ceilalți”.

– John Craig

Pentru a-ți transmite Diploma de participare la webinar, asigură-te că ai completat datele de identificare corect și complet.

Indiferent de poziția ocupată într-o companie, ai nevoie de interacțiune cu ceilalți. Descoperă care sunt cei 5 pași către o comunicare eficienta.

Webinarul propune 5 pași către o comunicare eficienta. Profesioniștii pricepuți în afaceri știu că, comunicarea eficientă este o modalitate puternică de a crea conexiune, de a construi încredere și de a oferi rezultate.

Te invitam sa o cunosti pe Camelia, Specialistul nostru de resurse umane, care-ti va împărtăși informații valoroase și exemple concrete despre cum construim relații profesionale și care sunt beneficiile unor relații profesionale sănătoase.

  1. Doi manageri lucrează împreuna și conduc o afacere. Angajații muncesc regulat pentru fiecare dintre ei. Cand primul manager are nevoie de ajutor suplimentar și le cere oamenilor sa stea peste program, aceștia o fac bucuroși. Cand celalalt manager are aceeași cerință, după o saptamana, toți angajații isi cauta scuze si nu stau.
  2. Exemplu de situatie conflictuala din zona de producție.

 

Care credeți ca este motivul pentru aceasta diferenta? 

Oare nu ar fi trebuit ca ambii manageri sa se astepte la aceleași rezultate și să se bucure de aceeași respect?

De ce sa participi?

Atunci când în organizația ta există anumite principii și valori, care duc la relații profesionale sănătoase, apar mai multe beneficii. Ele se îndreaptă atât către angajați, cât și către organizației în ansamblu.

Câteva dintre acestea sunt:

● Creșterea satisfacției la locul de muncă;
● Creșterea sentimentului de apartenență la grup;
● Mai multă îndrumare și suport oferite de către colegi;
● Oamenii sunt mai deschiși să-și împărtășească ideile;
● Cultura organizationala este îmbunătățită.

Ce vei alfa?

Ce înseamnă o comunicare eficienta și beneficiile acesteia.
5 pași către o comunicare eficienta.

Din rolul de manager, director sau lider de business, ca să obții implicarea pe care ți-o dorești cel mai bine este să fii cu adevărat interesat de ceilalți, să descoperi cum îi poți ajuta și apoi să-ți comunici eficient și cât mai clar viziunea și planul tău.
Cu cât îi ajuți mai mult pe alții să obțină ceea ce își doresc, cu atât mai mult te vor ajuta să obții ceea ce este important pentru tine. Diferența o va face faptul că le-ai comunicat cu încredere, hotărât, deschis și transparent dinainte ce vrei să construiești împreună cu ei.

Te așteptăm la webinarul nostru!

Gazda ta:

Camelia Gaurean

În calitate de Specialist Resurse Umane cu o expertiză în:

Recrutare, Angajare, integrare și formare a angajatilor
Peste 1000 de persoane angajate, integrate în medii de lucru noi.
Pasionată de dezvoltare personală și profesională,


Certificată în calitate de Trainer, Speaker si Coach, în cea mai mare scoala internațională de leadership, comunicare, coaching și public speaking, scoala John Maxwell.

 
Absolventă a Universității de Vest din Timișoara, specializarea Comunicare Socială și Relații Publice.

23 Noiembrie 2023, ora 10:00

Durata: 120 min

Format: Online

Pentru a-ți transmite Diploma de participare la webinar, asigură-te că ai completat datele de identificare corect și complet.
A apărut o eroare.
Mulțumim că ai folosit platforma noastră de înregistrare TÜV Thüringen Karpat

Înscrie-te la webinar

The SMS field must contain between 6 and 19 digits and include the country code without using +/0 (e.g. 1xxxxxxxxxx for the United States)
?