Capacitati excedentare, mai putini oaspeti din strainatate si nevoia imperioasa de economisire la deplasarile in interes de serviciu, noile tendinte din segmentul low budget, toate ingreuneaza obtinerea unor rezultate economice rezonabile.

In aceasta situatie doar un management al calitatii inventiv  si orientat spre obiective poate ajuta la detasarea fata de concurenta.

Know-how-ul nostru pentru  castigul dvs.

Bransa hoteliera traieste din asteptarile oaspetilor referitoare la servicii si cere imbunatatire continua pentru a satisface toate cerintele clientilor. Importante sunt in acest sens  indeplinirea tuturor conditiilor preliminare necesare prestarii serviciului si realizarea propriu-zisa a serviciului in hotelul dvs. Noi va oferim certificarea calitatii serviciului si igienei din hotelul dvs., adaptata individual la organizatia dvs.

La baza certificarii stau calitatea serviciilor din Room Divisions si din domeniul Food & Beverage.

Alte domenii pot fi integrate la cerere.

Generalitati

Verificare speciala de catre auditori cu pregatire profesioanla in domeniul serviciilor si domeniul hotelier, care vor examina organizatia dvs. transparent si structurat.

Compartimentele hotelului vor fi verificate si evaluate de catre un auditor independent.

In baza unei liste de verificare, pe care auditorul trebuie sa o aplice in timpul auditului, poate fi garantata o prelucrare obiectiva.

Sigiliul inmanat transmite oaspetelui sentimentul placut de a fi ales hotelul potrivit.

Avantaje

  • Ajutor pentru determinarea nevoilor clientilor
  • Sprijina implementarea corecta a furnizarii de servicii
  • Control independent al realizarii si calitatii serviciilor
  • Sunt scoase in evidenta punctele tari si potentialele de imbunatatire ale organizatiei
  • Detasare de concurenta
  • Optimizarea managementului riscului in activitate