WEBINAR GRATUIT

Tratarea reclamațiilor clienților utilizând metode standardizate:
8D, A3 sau PDCA

Fiecare dintre noi, nemulțumiți de un produs sau un serviciu achiziționat, de-a lungul timpului am fost puși în situația de a ne dori să facem o reclamație. Uneori s-a dovedit o simpla formalitate, alteori poate a fost o acțiune imposibil de realizat. Dacă am reușit totuși să o transmitem, nu am primit întotdeauna feedback. Sau poate nu întodeauna problema s-a și rezolvat.

Printr-o schimbare de paradigmă, webinarul își propune generarea înțelegerii importanței tratării reclamațiilor clienților la cel mai bun nivel.

În cadrul acestuia vor fi abordate subiecte acoperind:

  • Explicarea diferitelor concepte specifice: Vocea Clientului, Rezolvarea problemei, Satisfacția Clientului
  • Identificarea corectă a situațiilor care necesită utilizarea uneia dintre metodele standardizate menționate
  • Prezentarea succintă a metodelor standardizate de tratare a reclamațiilor: 8D, A3 și PDCA
  • Prezentarea succintă a celor mai utilizate metode și instrumente de identificare a cauzei rădăcină a problemelor
  • Explicarea importanței abordării Rezolvării problemei în mod structurat

În principal, destinat personalului implicat direct în relația cu clientul, webinarul este potrivit și pentru:

  • Inginerii/tehnicienii din departamentele de producție, calitate, aprovizionare/logistică, mentenanță etc. implicați în analiza reclamațiilor de la clienți
  • Auditorii interni
  • Auditorii de secundă parte
  • Responsabilii de calitate furnizori implicați în gestionarea reclamațiilor către furnizori

Informațiile prezentate în webinar sunt aplicabile tuturor tipurilor de companii care activează în domeniul fabricării de produse sau furnizarii de servicii.

Formular de înscriere